General
-
19 votes
-
Markerer film, sport osv. med forskellige ikoner eller farver.
På forsiden. Ville give et bedre overblik.
12 votes -
Gør det muligt at tilføje udsendelser til googles kalender
pt. ser det ud til at man kun kan tilføje udsendelser til outlook kalenderen fra m$.
Jeg bruger selv android mobil, og dermed også google calender, er det muligt at få mulighed for at tilføje udsendelser til denne ?8 votes -
6 votes
-
5 votes
-
Tilføj en "Tilbage" knap overalt
Man skal altid kunne komme tilbage til den forrige skærm ved at trykke på en "Tilbage" knap.
5 votes -
Instruktørnavn under filmbeskrivelse
Super side, perfekt til smartphones. Filmbeskrivelser er gode, med medvirkende også. Det kunne være helt perfekt hvis også instruktørnavn blev vist, da det ofte er det der afgør om det er en god eller dårlig film...
4 votes -
gemme opsætning eller login
Er super glad for denne side og bruger den flittigt på min android, helt perfekt at man kan tilføje program/tid til kalender og få det på mail. klart det bedste program til tv oversigt i DK. Men ville gerne have man kunne gemme sin opsætning evt. med login, så man kan bruge det på flere enheder f.eks pc'er og telefoner. ellers super stykke arbejde.
4 votes -
4 votes
-
Ikon til genvej
Hej! Jeg bruger jeres tv guide rigtig meget. Jeg har derfor lavet en direkte genvej til den på min Nokia N8's Homescreen. Det der genere mig er at den kun viser et standart internet genvejs ikon. Der er derfor ikke mulighed for at kunne se hvad genvejen føre til, bare ved at se på mit link.
Spørgsmålet er så om i kan lave et ikon som den genvej automatisk vil vise ? Eller også lave en form for Widget med et ikon, som vil kunne fungere som genvej til jeres hjemmeside ?
Ud over det. Så mangler jeres "iFjernsyn" logo… more4 votes -
Redesign
Jeg syndes det hele virker lidt klodset, kan jeg lave et redesign? Jeg er webdesigner, og kan kode det hele selv så længe du giver mig API'en.
3 votes -
3 votes
-
3 votes
-
Mulighed for at gå 2 timer frem/tilbage
Som det er nu kan man få vist: "Lige nu", "18:00", "20:00" og "22:00". Ville det ikke være mere logisk hvis man i stedet kunne "Gå 2 timer frem" i programoversigten - og kunne gøre det igen for at komme 4 timer frem osv. Og evt. så gå 2 timer tilbage. Hvis jeg sidder kl 10 om formiddagen har jeg pt. ingen mulighed for at se hvad der kommer kl 14, undtagen at gå ind på hver enkelt kanal.
3 votes -
Skjuler programmer der er mere end 25% gennemført
Jeg gider alligevel ikke komme halvvejs ind i en film.
3 votes -
Mulighed for at ændre tekststørrelsen
Tilføj en knap til at øge eller mindske tekststørelsen
1 vote -
1 vote
-
Mulighed for at vælge hvor programmer der skal vises for hver kanal
Lige nu vises der jo kun det nuværende program + de 2 næste. Hvis man alligevel ikke har særlig mange kanaler på sin liste, kunne det være lækkert hvis der var mulighed for at få vist flere end de 3 programmer per kanal
1 vote -
1 vote
-
Placerer film knappen øverst istedet for at skulle
Scrolle helt ned.
1 vote